Followers

Pelik Si Angelina Jolie


Antara artis paling Ziela minat atas dasar kecantikan beliau adalah Angelina Jolie..Si Angelina ni, walaupun selalu dipuji sebagai seorang yang cantik banget..namun beliau juga sering dikritik hebat kerana sikap peliknya yang entah hape2..


✿ Rambut Si Angelina ni pernah dikalerkan dengan kaler 'UNGU' semasa remaja akibat terlalu fanatik dengan muzik PUNK..

✿ Tatu di bahagian bawah perot beliau tertulis ayat latin "Quod Me Netrit Me Destruit" yang membawa maksud "What Nourishes Me Also Destroy Me"

✿ Lagi satu tatu kat pergelangan tangan ada tertulis huruf 'H' yang dibuat semasa ber'dating' dengan Timothy Hutton, cinta hatinya dulu2..

✿ Ada lagi tatu blackrose kat bahagian paha..

✿ Beliau mempunyai parut bertanda X pada bahagian atas lengan kanan yang dah ada sejak kecik lagi..

✿ Ada parut halus kat bahagian 'jawline' disebabkan beliau menyuruh pakwe lamenya menoreh kat bahagian itu untuk suka2..

✿ Ramai yang pikir Si Angelina ni menyuntik bibir beliau untuk tujuan kecantikan..tapi sebenarnya tak pun...

✿ Mempunyai hobi yang pelik dan tak ramai pompuan yang buat seperti suka kumpul ular & cicak..Antara cicak fevret beliau dinamakan sebagai "VLADIMIR"

✿ Mengaku yang beliau amat sukakan darah..semasa membuat ikrar perkahwinan bersama suami pertama, dorang telah menggunakan darah untuk tandatangan perjanjian..

sumber: local magazine



Huish..pelik kan??ngeri pulak Ziela baca fakta pelik tentang Angelina Jolie nie...Walau camane pelik pun Angelina Jolie nie, tapi bagi Ziela beliau teramat la CUN-MELECUN..huhu...


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

2 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela