Followers

Kriteria Lelaki Idaman

Tetiba pagi2 buta aku bukak FB..geng2 baik aku ajak chat tentang lelaki idaman...haha...yang pasti aku dah dapat da lelaki idaman aku...cuma 2 ekor member aku nie la Yuz n Liney dok story mory ngan aku kriteria lelaki pilihan dorang...Aku tak tau r korang minat camne...cume in case korang nak tau aku punye kriteria...aku dah list kan ek....


Sifat Peribadi

:60: Jujur
:60: Setia
:60: Serius nak bercinta dengan aku

:60: Responsible person

:60: Penyabar

:60: Perangai tak banyak bercanggah dengan aku
:60: Tak POYO
:60: Minat hampir sama
:60: Selalu buat aku gelak..

Physical Appearance

:36: Not more 5 years older than me
:36: Tinggi dari aku
:36: Kulit tak mo putih dari aku
:36: Tak ensem takpe..chubby pun takpe
:36: Aku suke mata yang galak/besau cam mate aku gak
:36: Muke cam lembut2 aku tak suke..haish..jambu gitu..
:36: Mat Smart = NOT ALLOWED
~ Iqram Dinzly - salah sorang lelaki macho yg aku suuukeeee tengok hahaha ~

~ sume list kat atas tu takde la wajib sesangat pun...sebenarnye as long dia bole bahagiakan aku pun dah cukup memadai...pape pun jodoh pertemuan kan di tangan TUHAN.... ~



Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela