Followers

Bentuk-bentuk Pilihan

Pernah terfikir tak macammana la agaknya cara korang bekerja/belajar ek? Sekarang ni korang takyah nak semak2 pikir semua tu..persoalan ni juz akan terjawab bila korang pilih salah 1 bentuk kat bawah nie..jom ushar jom...



Bulat
Sorang yang ceria dan pandai communicate dengan orang lain..malah dalam kerja/study korang amatlah pentingkan communication antara 1 sama lain..tak suka diam diri bila berkumpul dengan geng2 kerje/study. Korang gak merupakan sum1 yang amanah dan bertanggungjawab..so bos/cikgu memang takde masalah nak serah tugas2 berat kat korang..


Segi Empat Sama
Pada siapa yang suka bentuk ini, korang adalah sum1 yang suka suasana tenang dan damai..suka amalkan cara hidup bersistematik..cerewet orangnya..kalo berurusan dengan korang pun memang la payah coz korang selalu nak semuanya perfect! Tak boleh nak silap sikit pun..yang bagusnya...korang nie rajin..bila diberi tugas, dengan segera korang siapkan sepantas kilat.


Segitiga
Rajin + suka belajar sesuatu yang baru dengan bersungguh2. Cuma..korang nie pelupa sikit..kadang2 tu ape yang korang wat tu jadi cam sia2 dek akibat perangai pelupa korang tu...walaumacamane pun keinginan + keazaman korang untuk belajar sesuatu yang baru membuatkan korang selalu gak berjaya dalam ape yang korang lakukan..korang gak merupakan sum1 yang mudah bekerjasama dengan orang lain.

Segi Empat Tepat
Dikatakan seorang yang mempunyai kehidupan yang sistematik. Sentiasa menepati janji membuatkan korang sentiasa senang membuat temujanji dengan orang. Tegas dalam membuat keputusan dan serius dalam kerja/study. Merupakan sorang yang teliti + tak suka kelam kabut + sentiasa mahu hasil kerja yang terbaik + sentiasa bantu sesiapa yang memerlukan dalam sesuatu pekerjaan.



** aku rasa aku yang segi empat sama kot...cz my mom sed dat aku nie kalo wat kerja nak aje semua perfect!!takley la nak wat silap sikit...huhu...


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela