Followers

Rupa = Education Level = Harta


Moshi-Moshi
Selamat Siang Semua ☼

Today aku nak story tentang CINTA...persepsi CINTA zaman skang nie aku tengok a bit different cikit kalo nak banding dgn orang tua kite dolu-dolu..
Okay, skang aku nak citer masa time aku jahil la dalam soal CINTA nie..
aku akui aku amatla pentingkan RUPA = EDUCATION LEVEL = HARTA...
bila carik BALAX pun carik ciri2 cam yang aku mention kat atas nun..
paling UTAMA adalah BERKERETA..if Mr HASRUL baca mesti dia gelak 
coz aku penah mention kat dia yang mostly gadis2 JOHOR..kamey amat 
GEMAR mencari2 jejaka BERKERETA..
paling cepat dikejar budak2 club la...huhu...am I rite???

Okes...back to the MAIN STORY..pabila dah beso cikit..
barula aku sedar yang 3-3 ciri kat atas tu takde la penting mana pun...
RUPA??kalo dapat BALAX ENSEM pun...
mesti cepat kena kebas OR dia sendiri yang MENGGATAL...
bajet diri tu ENSEM la katekan..huhu..
EDUCATION LEVEL.hmm..
pada pendapat aku la..aku TAK KESAH pun..
walau belajar setakat UPSR pun, as long pandai n kuat cari DUIT tetap boleh hidup..
nak diikutkan, semua orang nak HIDUP MEWAH..
dats y ramai PEREMPUAN kejar LELAKI BERHARTA...
semua tu JAMINAN hidup BAHAGIA ke???tak jugak...
asalkan MAKAN + MINUM + PAKAI + TEMPAT TINGGAL cukup..itu dah memadai...




Aku BELUM KAWEN...boleh la cakap macam2 coz tak merasa lagi..
memang la aku BELUM lagi rasa SUSAH PAYAH hidup BERUMAH TANGGA..
apa pun aku CUBA buat yang TERBAIK untuk diri aku..
n aku HARAP si DIA yang menjadi tempat BERGANTUNG harap 
TAKKAN pernah SIA2 kan aku dalam hidup DIA....



Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela