Followers

Fuyoooo..Hafiz Menang AJL 26



Selamat Pagi...
Pagi nie tenang n damai je kan??bermula la minggu baru..huhu..
Aku terlambat la plak...tengok dah berapa ramai yang post pasal AJL 26 malam tadi...
Ape pun...congrate ye si muke comel Hafiz..ngeh..ngeh..(muke kamoo sangat la comel!!)

~ si Hafiz yang comel!!~

Aku tak sangka lak Hafiz n Awan Nano menang malam tadi...aisshhh...
Ku pikirkan Sedetik Lebih yang menang...huhu
Sebab aku suukkeeee performance Jac...power siot!!
(lagi best dari penyanyi asal..hukhuk jangan mara ye abg Anuar Zain)

~ si Jac yang bersuara power!! ~

Tapi sape tau kan..tuah menyebelahi Hafiz yang tak pk langsung tentang baju yang dia should pakai..hehehe
(t-shirt n suar trek je tuuu...) se 'simple' 2 umat tu...
Janji suara ko sedap jah...tak kira la pakai ape pun kan...

Overall aku tengok semua mantap2...Alyah pun hebat...(ade abg Remy naik stage..aww!!)
Mula2 aku pk Alyah nak stay dengan tangan patung sampai habis lagu...haha
Kalo aku dah kebas dah tangan wat camtu...

Ape pun..congrate kat sume for a good effort tuk buat performance yang best banget!!!

~ performance Hafiz dat nite.. ~

~ lontaran vokal yang aku rase meremang bila dengar..huhu ~


~ performance yang hebat by Alyah..sukee..sukee.. ~


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela