Followers

1st Ever Contest By Eryn Edrina

Waaa...cam MENARIK jek...
So, ape kate kite JOIN...

Juz CLICK je kat BANNER bawah nie..ok??






So berkenaan lagu HINDI paling aku sukeee...
ADALAH

1st: Tinak Tin Tana dari filem MANN






lagu nie aku SUKE becoz menarik n adaptasi dari lagu YANG SEDANG2..
lagi pun filem nie betol2 menyentuh HATI aku...syahdu giler!!..wuuuuwuuu...
paling besh lagu nie kalo nak buat KARAOKE...hikhik
kalo nak rase ke 'BEST' an nyee..try ler korang karok lagu nie..

2nd: Koi Mil Gaya (Kuch Kuch Hota Hai)











lagu nie..BESH wooo..rase nak join..joget sekali..
hehehe..
pastu cer dengar mase mule2 time Rani main gitar...cam real jek..
rancak dan nampak best je bile dorang joget serentak...
citer nie pun BOX OFFICE wooo....
Rani Mukherjee pun sexy banget!!Minat nye kat DIA..

TAG kat : http://pelangidupku.blogspot.com/

+ amacam ok tak entry macam nie CIK PENGANJUR? +


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

4 orang berminat cerita nie:

ERYN EDRINA said...

Thank You Sebab Join ye sayang!
I Love Your Choices!!

Ziela Ismail said...

harap2 menang la ye...heeeee..

9n0L4 said...

suke jugak lagu² ni. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/1st-ever-contest-by-eryn-edrina.html

Ziela Ismail said...

@9n0L4
hehe..best kan untuk joget2..hehehe..




Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela