Followers

Majalah Fevret

Tah kenapa sejak bertunang nie,aku terminat la plak nak buat koleksi Pesona Pengantin...dari majalah nie la banyak bagi aku idea tuk persiapan tunang aku dulu...


 ~ keluaran bulan January (front cover Fasha Sandha) ~

Sebenarnye koleksi Pesona Pengantin aku nie baru 4 keluaran kot...tak la banyak pun coz aku suke tgk cover depan dulu before membeli (bace cerita2 yang ada dalam setiap keluaran)..kalo agak2 cam tak menarik, aku rase tak berminat lak nak membeli (apatah lagi nak membace yang kat dalam).

 ~ Gubahan hantaran yang menarik minat aku ~

~ tips2 yang agak bermanfaat utk orang yang bajet ciput cam aku..hehe ~

Banyak tips yang aku dapat dari majalah nie..lagi pun gambar2 pelamin, makeup & baju pun agak menarik minat aku jugak la...utk wedding aku akan datang, aku pasti akan merujuk dari sini jugak nanti selain dari iklan2 photographer, wedding planner yang boleh aku timbang tara sekiranya aku nak amek dorang tuk majlis aku nanti..........


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela