Followers

Subhanallah...Kat Mana Dia??

 
 
Subhanallah...hati Ziela tak keruan hari ni...
Ke mana la tunang Ziela pergi...
Semalam ada mogok besaran kat Port Klang..
Hasrul baru lagi dalam bidang nie..
Ziela tau niat dia cuma nak mencari rezki...
Jadi dia takkan campur mogok2 macam nie..
Entah kenapa driver lain pecahkan cermin lori dia...
Kalau cuma pecahkan takpela..
Semua barang diorang ambik..
Handphone, wallet....
Habis Hasrul nak balik Seremban macamane??
Ziela tak tau dia pakai telefon siapa call Ziela..
Dalam masa beberapa minit je Ziela dapat bercakap dengan dia..
Kenapa la kejam sangat manusia sekarang...
Fikir kan marah...mengamuk...
Tapi jangan la datang kan kesusahan pada orang lain...
 Dengan sehelai sepinggang..Ziela tak tau macamana keadaan Hasrul sekarang..
Tiap masa Ziela berdoa Allah lindungi tunang Ziela daripada segala musibah buruk...
Mungkin Ziela akan teruskan solat hajat Ziela sehingga Hasrul selamat kembali 
ke pangkuan keluarganya..
 
**pada manusia yang mengambil barang Hasrul semalam...korang pikir la kalo bende nie jadi pada korang..


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:




Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela