Followers

Handle Stress Tempat Kerja..

Kerja..kerja..kerja...adoyai..kalo tak keje, wet plak takde..hmm..tapi situasi bekerja amatla berbeza ngan time study dulu...so cara nak handle streaa pum teramat la lain..hehe.

Bagi aku, aku suke handle stress aku dgn beristighfar byk2..hehe..tu salah satu la..
Below list yang aku suke buat kat ofis kalo aku tension..


1- Termenung jap..kosongkan fikiran seketika.
2- Bukak FB layang komen peminta...hik2
3- Layan SMS from Mr Hasrul.
4- Tengok cermin..(betolkan makeup!!)
5- Makan jajan (kalo bos xde je aku brani)


Ni plak list aku wat kalo kene mara ngn bos..


1- Buat muke seposen (walaupon hati nak nangis je rase ~,~ )
2- Tukar tarikh resign letter..huhu (tapi tak print2 pun..kalo dorang melampau baru print n submit terus..)
3- Stop wat keje..sampai kol 5 aku wat bodo...jangan arap aku nak wat keje aku...
4- Esok 4sure aku ponteng keje..hehe..


** korang jangan wat cam aku wat...x elok la...sepatutnya bile terjadinye perkara2 di atas tu...kite kene la pandai handle dengan baik...selalu buat yang positif dari negatif...tol tak???


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela