Followers

What Life Is All About

Since I was young, aku dididik hidup dalam keluarga sederhana..nak bermewah2?Jangan harap la..walau macamane pun sejak aku kecik2, geng2 sepermainan slalu jeles ngn aku..maklum la, anak bongsu..so mainan aku mestilah banyak..n umah aku la port tuk bermain..hehe..sebenarnya bukan aku nak bercerita tentang zaman kanak2 aku..but aku rasa macam nak bercerita tentang sikap manusia yang slalu mempunyai rasa hasad dengki, nak berlumba2, menunjuk2 n sikap2 buruk yang lain..kenapa jadi macam tu ek?hmm..dat's all what life is all about..orang kadang2 tak suka tengok orang lain senang..dalam hati mesti tersimpan perasaan dengki yang menebal.."kenapa orang sayang dia? tapi tak sayang aku? aku mesti buat sumting tuk jatuhkan dia.." what the hell? they suppose to think positive..jadi kan tu satu semangat tuk tingkatkan diri..bukan nak kondem orang..



Kenapa aku tulis macam ni? Al kisah terjadi kat ofis aku..aku terima email dari GM aku..dia kata, "I've heard from other peopledat u dun wan to do the new jobscope dat they handover to u..." hurm? ada meh aku cakap cenggitu?? Sapa la insan durjana yang cakap camtu kat GM aku..hish!! so maka terpaksa la aku memberi penjelasan yang sewajarnye dari A sampai la Z...menyusahkan betul!! harap dia berseronok la bila buat macam tu kat aku..rasa meluat n nak muntah tengok orang spesis macam nie...bertaubat la wey...


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^

0 orang berminat cerita nie:





Segala Yang Tertulis Adalah Hak Milik Nora Aziela